Hansel-klubin toiminta alkoi vilkastua

Vuoden 2022 alku­puoli meni vielä koronan merkeissä, ja myös Posti­talon toimistolla pelattiin koronaa pienissä terveys­turvallisissa tiimeissä. Klubin kevään teatteri­elämys oli Kansallis­teatterin sovitus William Shakespearen Hamletista, johon hanseli­laisille oli varattu 22 lippua. Kesä­kaudella joukko hanseli­laisia osallistui pyöräilyn kilo­metri­kisaan pyöräillen yhteensä 6 600 kilometriä 13 hengen voimin.

Loma­kauden jälkeen oli aika live-tapaamisille. Kesä­päivää vietettiin elo­kuussa helteisessä Nuuksiossa muun muassa patikoiden, pelaillen, uiden ja saunoen. Loka­kuussa oli vuorossa perinteinen lauta­peli-ilta toimistolla ja marras­kuussa käytiin 40 henkilön vahvuudella baletissa katsomassa Romeo ja Julia.

”Loma­kauden jälkeen oli aika live-tapaamisille.”

Joulu­kuussa oli Hansel-klubin järjestämät pikku­joulut Käpylän työ­väen­talolla, juhla­väkeä oli paikalla noin 90. Pikku­joulujen teemana oli 1950-luku ja moni juhlija oli pukeutunut teeman mukaisesti. Myös uusien hanseli­laisten näytelmä­perinne jatkui muutaman vuoden tauon jälkeen ja oli ehdottomasti illan odotetuin ohjelma­numero.

Työ­tyytyväisyys pysynyt hyvällä tasolla

Alku­­syksystä toteutetussa työ­­yhteisö­­kyselyssä selvitettiin henkilöstön työ­hyvin­vointia viidellä eri osa-alueella

Arvo­työ antoi hyvän pohjan

Uutta strategiaa tehdessämme totesimme edellisen vuoden arvo­työn ja yritys­kulttuuri­selvityksen antavan hyvän pohjan strategia­työlle.

Henkilöstö­tilastot

Tutustu henkilöstön avain­lukuihin sekä muihin tilasto­tietoihin.